استفاده از پلمپ های امنیتی در چه مکانهایی ضرورت دارد؟

پلمپ کانتینر

۱۱ مکانی که استفاده از پلمپ های امنیتی در کالاهای خطرناک ضروری است.

اگر شما در تجارت کالاهای خطرناک هستید،احتمالا یک جایی از پلمپ های امنیتی استفاده میکنید. شایدهم بیشتر از یک جا،اما شما توانایی ندارید درک کنید که در چه تعداد راه و مکان های حرفه ای خطرناک پلمپ را بکار ببرید.

یک دستگاه بسته که می تواند تنها یکبار باز شود میتواند بیشتر از چیزی که فکر میکنید محافظت شود. قفل ها می توانند مجددا قفل شوند، اما پلمپ شکسته شده برای شما بیانگر آن است که مطمئنا کانتینر یا وسیله باز شده است.

آیا شماراه حل اقدامی امنیتی را گم کردید؟

اینجا۱۱ مکانی برای پلمپ ها است که فقط مفید نیستند اما ضروری هستند.

۱- کانتینرهای محموله

این کاملا واضح است.برای هدف های امنیت ملی-ذکر ایمنی عمومی و ضد دزد-شما احتیاج بهپلمپهای فوق امنیتی ازانواع پلمپبرای مثالپلمپ پلاستیکی،پلمپ کنتور،پلمپ بکسلی،پلمپ الکترونیکیو …. در بیشتر کانتینرها و تریلرهای کامیون در حال حمل و نقل کالاهای خطرناک دارید.

۲-دربها و دریچه های محموله

شما آنها را قفل نگه می دارید،البته-اما قفل ها کلید دارند.برای محافظت کامل دربرابر دزدی و مداخله،وظیفه سنگینی مورد توجه پلمپ های کابلی که یکی از انواع پلمپ است وقتیکه شما در حال انبار کردن کالاهای با ارزش هستید.

۳-امنیتسفت کردن ظرف نیست مگر اینکه شما بدانید که ظرف قبلا باز نبوده است. سعی به شماره گذاری و بارکد گذاریانواع پلمپسیمی ظرف شما را از اینکه محتوی آن دست نخورده است مطمئن می سازد.

۴-کپسول های آتش نشانی

خالی کردن کپسول آتش نشانی کسی را ایمن نگه نخواهد داشت.اعمال پلمپ های کابلی هر واحدی را از ماندن شارژ کامل مطمئن می سازد.

۵-برای کارهای سبک سرویس های امنیتی پستی یا محموله های هوایی ،برای مثال جلوگیری از مداخله با ساده سازی یا شخصی سازیپلمپ پلاستیکیکششی محکم است.

۶-پالت های چوبی و محفظه ها

لیبل های برجسته قفل های خودکار،ابزار آزادپلمپپالت های چوبی و محفظه ها آخرین مرحله در امنیت ساختمان هستند-بندها بدون داشتن دانش شما نمی توانند شکسته شوند،تغییر داده شوند یا جایگزین شوند.

۷-قطارها

مکان دیگر جایی است کهپلمپتقریبا اجباری هستند.ولی کدوم یک از آن ها؟ انواع پلمپ پیچی سازگار باC-TPAT را توصیه می کنیم،که فقط با ابزارهای برش پیچ می تواند باز شود.

۸-کامیون ها

آیا می دانید که ۹۰درصد از دزدی های محموله ها در زمان ترانزیت با کامیون ها اتفاق می افتد؟

امنیت تریلرهای شما و محموله آن ها باپلمپ فلزی پیچییا با شماره گذاری متوالیپلمپکامیون برقرار می شود

۹-انبارها و قفسه ها

برای راحتی و امنیت کوتاه مدت، سعی می شود ازپلمپ پلاستیکیرنگی کد گذاری شده استفاده شود. شخصی سازی آنها با اضافه کردن نام شرکت برای افزایش مقاومت در برابر مداخله انجام می شود.

۱۰- تانکرها

تانکرها فقط با ابزارهای مخصوص می توانند باز شوند بنابراین بهپلمپسبکتری ممکن است برای تمام امنیت نیاز دارید که میتوان ازپلمپ بکسلیوپلمپ کنتوروپلمپ پلاستیکیو یاانواع پلمپکه مرتبط با این کار باشند استفاده کرد.

۱۱-دریچه ها ، کنتور ها و کلید ها

می توانید با پول اندک هزاران دلار ذخیره کنید؟

بله بربای اینکه یکپلمپ پلاستیکیساده می تواند کسی را از باز کردن،بستن یا تغییر دادن تنظیمات یک درچه سخت،پلمپ کنتوریا کلید به طور تصادفی بازدارد.

فرم سفارش و تماس با ما
بـرای سـفـارش انـواع پـلـمـپ و هـمـکـاری بـا شـرکـت ، بـا کـارشـنـاسـان مـا در تـمـاس بـاشـیـد.